قوانین

قوانین
مجموعه صراف به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.فروشگاه اینترنتی صراف متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی صراف، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی صراف جزئی از اموال این مجموعه محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار مجموعه صراف است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی این گروه محفوظ می‏‌دارد.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی  در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
فروشگاه اینترنتی صراف به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن  از ساعت 8 صبح الی 18 بعد از ظهر روزهای کاری ، پاسخگویی و پیگیری سفارشات
امکان پذیر می باشد.
مجموعه صراف همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی صراف به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی صراف محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. فروشگاه اینترنتی صراف مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی صراف محفوظ است.
 
روش و تحویل سفارش
مکان تحویل کالا توسط خریدار در هنگام ثبت سفارش تعیین می شود و فروشگاه اینترنتی صراف موظف است کالای سفارش داده شده را به همان آدرسی که خریدار ثبت نموده است ارسال نماید.در صورتی که مشتری درخواست تغیر آدرس داشته یا شماره تلفن خود را اشتباه وارد نموده باشد می تواند با هماهنگی با بخش فنی فروشگاه اقدام به تغیر آدرس یا شماره تلفن نماید.
ارسال کالا در فروشگاه اینترنتی با بررسی آدرس مشتری، بوسیله پست اختصاصی و یا شرکت های باربری(پست,تیپاکس,چاپار و…) انجام میگیرد. زمان رسیدن کالا به دست مشتری تقریبی می باشد و بعد از ارسال کالا توسط فروشگاه کدهای پیگیری مرسوله برای مشتری ارسال خواهد شد
.
شرایط ثبت نام
ثبت نام یا ورود با اسم کاربری
انتخاب کالای مورد نظر
انتخاب گزینه پرداخت نهایی و تایید سفارش
 
قبل از ثبت هرگونه سفارش ( از طریق وب سایت و یا تماس تلفنی ) ، ثبت نام درسایت الزامی است . ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش را برای استعلام ارسال نماید.کاربران برای خرید از سایت باید دارای سن قانونی (18 سال تمام) بوده یا از طریق والدین یا قیم قانونی خود از سایت خرید نمایند.
انتخاب کالای مورد نظر
با کلیک بر روی کالا به صفحه مشخصات کالا رفته و پس از مشاهده تمامی عکس ها در صورت تمایل بر روی عکس کالا کلیک کرده تا آنرا بزرگتر مشاهده کنید. بعد از انتخاب محصول مورد نظر فقط با یک کلیک آن را به سبد خرید خود اضافه کنید . در پایان بعد از تمام شدن خرید می توانید به سبد خرید خود رجوع کرده و محصولات موجود در آنجا را مرور کنید. سپس هر تغییر لازمی را در سبد خرید خود اعمال کرده و سرانجام به مرحله پرداخت نهایی رجوع کنید تا مراحل خرید شما از فروشگاه اینترنتی ما به پایان برسد .
 
 
روش های پرداخت
روش پرداخت در فروشگاه اینترنتی صراف به شرح زیر می باشند :
•    پرداخت آنلاین:  در این روش می توانید وجه کالا را بصورت آنلاین از طریق درگاه های پرداخت معتبر وبسایت و حین خرید کالا پرداخت کنید و پس از پرداخت ، محصول برای شما ارسال می گردد.
 
هزینه ارسال
هزینه ارسال سفارشات در زمان نهایی شدن سفارش بصورت اتوماتیک محاسبه و در قیمت نهایی منظور میگردد.
 
 
نکات مهم در هنگام تحویل سفارشات
مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
توجه:  در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه

خارج نماید ، حتی در صورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد.
در زمان ارسال سفارش توسط شرکتهای پستی، مشتری موظف است در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دچار ایراد گردیده باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد.
در این موارد فروشگاه بلافاصله کالا را برای مشتری تعویض و در صورتیکه موجودی آن تمام شده باشد، به صلاحدید مشتری کالا را با مدل مشابه تعویض یا وجه مشتری را عودت می نماید. در این حالت مشتری هیچگونه هزینه مازادی پرداخت نخواهد کرد.